Pesanan penaja

Sebagai seorang manusia yang selalu 'emo', saya suka pada kata-kata, lagu, puisi atau apa-apa saja yang boleh menaikkan semangat saya. Jadi saya kumpulkan dan letakkan semuanya di blog ni dengan harapan dapat berkongsinya dengan manusia-manusia 'emo' yang lainnya. Semoga kita semua dapat ambil manfaat dan tidak 'emo' lagi selepas ini.

Apapun harus diingatkan, ini semua hanyalah alternatif. Sebagai seorang Muslim, Allahlah selayaknya tempat kita mengadu, dirikanlah solat untuk membina kekuatan dan jadikanlah al-Quran sebagai sumber motivasi kita yang utama..

Sekian, terima kasih (^-^)

p/s: semua karya di blog ini samaada lagu, puisi ataupun quotes adalah bukan hakmilik atau ciptaan saya sendiri.

Sunday, July 17, 2011

Aku Milik MU



2 comments:

Anonymous said...

Comment pouvez-vous commencer un blog? Comment obtenez-vous votre propre site de blog ou une page?

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)